Sacha is nu in Kaya en maakt het goed - Reisverslag uit Kaya, Burkina Faso van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu Sacha is nu in Kaya en maakt het goed - Reisverslag uit Kaya, Burkina Faso van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu

Sacha is nu in Kaya en maakt het goed

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sacha

28 Mei 2007 | Burkina Faso, Kaya

Voor allen die nieuwsgierig zijn. Via sms berichten volgen we nu Sacha's reis.
Ze is in het noorden van Burkina Faso. Heeft een 2 daagse tocht per kameel (zou het geen drommedaris zijn?) door de woestijn gemaakt. Is in Gorom Gorom geweest en in Dori. Heeft genoten van de verscheidenheid aan mensen op de markten (uit, Mali, Niger etc).
Als ze dinsdag zo als gepland weer het juiste visum heeft hoopt ze woensdag weer in Ghana te belanden. Ben benieuwd hoeveel vriendelijke woorden (en in welke taal) het kost om de grens te passeren. Of zou het met iets anders beter te regelen zijn?
In Ghana gaat ze iedereen langs om gedag te zeggen (nog een complete rondreis)en komt op 11 juni weer in Nederland aan.
Wie benieuwd is naar haar verhalen is op zondag 17 juni tussen 13:00 en 17:00 welkom bij ons thuis. laat wel even weten als je komt. Mijn email adres is corrie.huijs@gmail.com
Corrie

• 29 Mei 2007 - 13:53

Jeroen:

Even een rondje Ghana ter afsluiting,... wat een verblijf! We zijn blij dat we Sacha weer gauw 'live' kunnen zien en luisteren naar haar verhalen. Welkom thuis Sas