Back home - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu

Back home

Blijf op de hoogte en volg Sacha

13 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Durban

Hey Allemaal,
Vanmiddag ben ik weer veilig aangekomen op Dusseldorf. Ik vloog via Londen, hier was het wel echt heel druk maar het heeft ook wel wat al die Olympische teams spotten. En alles is goed gegaan ook met de bagage dus dat is mooi.
De busreis verliep goed maar duurde een heel stuk langer dan gepland. Het had die nacht behoorlijk gesneeuwt overal dus er waren hele stukken weg afgesloten omdat mensen hier ook geen winterbanden enzo hebben natuurlijk. Daarom moesten we 5 uur omrijden. Daarna was er ook nog een ongeluk gebeurd ergens waar we ook weer 2 uur op hebben moeten wachten dus uiteindelik was ik pas in de avond in Pretoria.
Het muziek festival was echt heel gaaf. Leuk om met Fieke bij te kletsen, veel leuke muziek, leuk om heel veel andere mensen daar te ontmoeten. Lekker om nog een paar dagen lekker te kamperen in de bushfield. We hadden geluk want het was een van de weinige plekken waar het lekker weer was deze dagen. Het was op een boerderij en de muziek was heel divers een paar wat typisch afrikaanse muziek maar ook veel van de muziek die daar hip is. Erg leuk ook om van Lilly, een van de huisgenoten van Fieke, iets meer over de muziekgeschiedenis en wanneer dan de bepaalde bands tot stand zijn gekomen te horen.
Dit was het dan weer tot deze reis, de fotos moet ik nog een keer uitzoeken maar dan krijgen jullie ze vast en zeker te zien!
Groetjes,
Sacha

• 14 Augustus 2012 - 08:46

Karin:

Hoi Sacha,
    Wat een toeval. Ik sta nog ingeschreven op dit reisdagboek via Ghana waar wij elkaar ontmoet hebben in Kumasi.Ik begin met wat een toeval omdat wij (mijn vriend en ik) op het punt staan naar Zuid-Afrika te vertrekken. Ik heb dan ook je verslagen steeds gelezen. Super gaaf hoor wat je allemaal hebt gedaan! Hoe is het verder met je?
    Groetjes,
    Karin Fransen

• 14 Augustus 2012 - 20:53

Bregitta:

Welkom in Nederland! Jammer nu je verhalen te moeten missen!
    Nog fijne vrije dagen en veel succes met de studie. Tot ziens!