Veilig aangekomen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sacha

08 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hoi Allemaal,
Ik ben vanmorgen veilig aangekomen. Trish en Arny stonden me al op te wachten op het vliegveld met een mooi wur bordje. Eerst nog even wachten op Eva en Lieske die een uur later vanuit Parijs aan zouden komen. Het heeft hier duidelijk wat afrikaanse dingen, allemaal mensen die langs de weg lopen, naar ? ergens ver weg?. De kleur zand. Maar het is veel uitgestrekter dan Ghana en de huizen doen een beetje amerikaans aan met die hekken er om heen.
Ik wilde pinnen maar wist niet dat ik daarvoor mijn pas moest omzetten. Aangezien ik nu toch internet tijd heb, dan meteen maar een berichtje naar jullie.Vanavond gaan we braaien bij de buren aan een meertje, morgen naar de leeuwen.
Denk dat ik nu moet stoppen.
X

• 08 Juli 2012 - 11:24

Jeroen:

Hallo Sacha, Je waarbenjijnu-account stuurt mij nog automatisch een berichtje als er iets wordt toegevoegd door je. Leuk! Je bent nu dus weer ver weg in een bijzonder land! Met een groepje vriendinnen? Werk? Vakantie?

groet, Jeroen

• 08 Juli 2012 - 11:51

Corrie:

Zo weten we weer waar je bent en wat je beleeft. leuk. Heerlijk zo'n internet en zo helpt een klein probleempje bij jou ons aan info.
    Veel plezier bij de leeuwen en het braaien. Dat klinkt echt Zuid Afrikaans.
    Groet en liefs

• 08 Juli 2012 - 12:10

Aike:

lieve sas,
    Net als je jeroen stuurt jouw account mij nog een automatisch berichtje....zie ik opeens dat je weer in Afrika bent! Ga je weer een reis maken? Ik wens je een hele mooie tijd toe daar en ik blijf je lekker volgen vanachter de computer!

Liefs, Aike

• 08 Juli 2012 - 16:37

Theo,Marja,Huib,Anne:

Hallo Sacha, leuk om te lezen dat je veilig in Afrika bent geland. Wat een drukke dagen nog voor je kon vertrekken. En ook nog jarig geweest. Hebben onze felicitaties je nog bereikt? Onze Afrika-herinneringen komen gelijk weer boven. Wij hadden er een fantastische tijd. We wensen je een hele goede reis. Geniet. We horen graag van je hoe je reis verloopt. Groeten.

• 08 Juli 2012 - 19:35

Bregitta,:

Wat leuk berichten van je te ontvangen nu je weer in Afrika bent.
    Je beschrijving roept bij mij herinneringen op van toen ik er in 2004 was. Met name al die langs de weg lopende mensen met allerlei bagage naar soms heel ver weg. En al die grote huizen met grote hekken er omheen. Ik ben benieuwd naar je verdere verslagen. Een heel fijne tijd toegewenst!

• 08 Juli 2012 - 21:31

Noesja:

hey Sacha,

Ik krijg ineens een berichtje van je.
    Ben je alweer naar Afrika afgereisd.
    Wat leuk! Ik ben nieuwsgierig wat je daar gaat doen. Maar aangezien ik automatisch een berichtje krijg, zal ik er vast nog wel achterkomen.

Veel plezier in ieder geval!

Liefs
    Noesja

• 10 Juli 2012 - 18:05

Jan H:

Hoi Sacha,
    Ook ik kreeg automatisch een emailtje van je aankomst in Zuid Afrika. Fijn te horen. Groeten uit Schalkhaar, veel plezier en pas op jezelf.
    Jan+