Eerste berichtje - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu Eerste berichtje - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sacha

16 Mei 2006 | Nederland, Hengelo

Heey allemaal,

Leuk dat jullie even een kijkje komen nemen op deze site! Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Ghana. Zo kunnen jullie ook een klein beetje mee genieten, en hoeven jullie me niet zo te missen :P

Voor de mensen die het nog niet weten, hier ga ik vrijwilligerswerk doen in een weeshuis. Op 10 september vertrek ik en zal dan negen maanden in Ghana blijven.
Op het moment weet ik nog niet precies in welk weeshuis ik terecht kom maar zodra ik meer weet zal ik dat hier vermelden.

Maar nu moet ik eerst nog mijn examens gaan doen, en daarna vakantie houden en natuurlijk nog de nodige voorbereidingen treffen.

Groetjes Sacha

  • 20 Mei 2006 - 18:05

    Mathilde:

    Hey Sacha,

    Ha ik ben lekker de eerste die een berichtje schrijft:P Ik wou ff zeggen dat ik het heel goed vind dat je vrijwilligers werk gaat doen, en nog wel helemaal in Ghana. Ik wens je alvast heel veel succes daar!

    groetjes, Mathilde

  • 21 Mei 2006 - 08:27

    Veerle:

    Eej sas,
    Nog maar ongeveer 3,5 maand he! Ik ga je wel missen hoor, maar hoop dat je een supertijd hebt!! Echt dapper dat je gewoon ff in je eentje de halve wereld overgaat.
    liefs, veerle

  • 22 Mei 2006 - 08:06

    Martha:

    Heey lieverd,
    Wel heel veel berichtjes sturen he en veel foto's op deze site zetten:) Zodat we allemaal helemaal op de hoogte zijn van alles wat er gebeurd. En als er mij iets niet bevalt dan kom ik je persoonlijk terug halen:P
    Maar dat zal wel niet nodig zijn...;) ik wens je iig heel erg veel plezier.. en vergeet ons hier niet, in het koude nederland :)
    kusss mij

  • 28 Mei 2006 - 10:25

    Casper:

    hallo dan!
    Echt wel goed zeg, iedereen zou zich wel willen inzetten voor een goed doel, maar je moet wel doen!
    bewonder, bewonder, bewonder, enz...

  • 05 Juli 2006 - 09:30

    Jeroen:

    Hee Sacha!

    Hoe gaat het? Al druk in de voorbereiding of alleen maar feesten? Was wel gezellig he op de Morra?! Succes verder

    x Jeroen

  • 20 September 2006 - 19:44

    Anja:

    ha lieve Sacha
    wat een andere wereld waarin jij verkeert. inmiddels ben je er al weer anderhalve week. wat gaat dat snel. het lijkt mij boeiend om in een gastgezin te zitten en hun gewoontes mee te maken. aan de andere kant misschien ook moeilijk om soms even op jezelf te zijn. ik wens je veel goeds in het verre Ghana om te ontdekken en genieten.

    lieve groet,


    Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sacha

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 40531

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 27 April 2013

The Kiwi-experience

07 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Zuid Afrika

10 September 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: