nog een weekje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu nog een weekje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu

nog een weekje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sacha

04 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Nog een weekje en dan vertrek ik al naar Ghana, zondag om 11:40 is het zover. Ondertussen weet ik ook waar ik precies naar toe ga, naar Kumasi, dit was oorspronkelijk de hoofdstad van het Ashanti koninkrijk. Nu is het de op een na grootste stad van Ghana, na Accra. In Kumasi ga ik werken bij "Kumasi Children's Home". De familie waarbij ik ga wonen heeft 3 kinderen, een meisje van 8, en twee jongens van 2 en 10.
Mijn visum, intentingen enzo zijn geregeld. Moet nog wel een paar kleine dingen doen en m'n tas in pakken en dan ben ik helemaal klaar om in het vliegtuig te stappen.
Wel heel spannend hoor, het komt nu allemaal wel snel dichtbij. Maar ik heb er ook erg veel zin in.
Dit was mijn laatste berichtje uit Nederland via deze site (niet dat ik er zoveel gestuurd heb maar toch). De volgende keer dat jullie een berichtje zien zal dit vanuit Ghana zijn :D!!

Groetjes Sacha

  • 04 September 2006 - 18:51

    Corrie Huijs:

    We wensen je een goede reis. En we hopen je reis via deze site een beetje te kunnen volgen. Om dat zo leuk mogelijk te maken heb ik je wat extra foto ruimte kado gedaan.

  • 06 September 2006 - 09:57

    Carmen:

    heey meiz
    Ik wil je veel plezier wensen in Ghana!
    liefz mij

  • 06 September 2006 - 20:03

    Jan En Martha:

    Ook wij wensen je een heel goede reis. Was leuk dat je hier nog even met de auto afscheid kwam nemen! We hopen dat je internetverbinding weet te krijgen om ons zo op de hoogte te houden. We leven met je mee, veel sterkte en plezier.

  • 09 September 2006 - 15:33

    Veerle:

    Heej lieverd, SUPER veel plezier en succes en sterkte en nja.. wat je dan ook nodig hebt;)
    Gaat gaaf worden!
    Dikke kus, Veerle

  • 09 September 2006 - 15:56

    Karin:

    Hey Sacha!
    Wat super dat je morgen al gaat! Heb je er zin in? Wordt vast heel vet! Ben benieuwd! Me moeder gaat de eerste week van November naar Ghana, met een beetje geluk kan ik heel misschien mee, komen we misschien wel langs.. wie weet! Maar dat is nog wel veel regelen haha. Jij in ieder geval heel veel plezier!!
    Liefs, karin

  • 10 September 2006 - 11:40

    Noesja:

    Hey Sas,

    vandaag is dan de grote dag!!!(ik denk dat je al wel in Ghana bent als je dit leest.) Heb je een fijne reis gehad?

    Zekers te weten dat ik je verhalen wel ga volgen!!!
    Ik hoop dat dit een onvergetelijk mooie ervaring voor je mag worden!

    Liefs
    Noes

  • 11 September 2006 - 15:01

    Lizzy:

    hey sas

    Echt heel veel plezier in Ghana. Ik ben net thuis gekomen van mijn avontuur en ik kan zeggen de tijd vliegt zo voorbij. Dus geniet er zo veel mogelijk van. Maak veel foto's zodat wij ook een beetje mee kunnen genieten. Nogmaals wens ik je erg veel plezier!!!
    kuss lizzy

  • 11 September 2006 - 20:21

    Corrie Huijs:

    Cees heeft net (maandagavond 11 september)laten weten 2 sms berichten van Sacha ontvangen te hebben. Ze is in Kumasi gearriveerd.

  • 12 September 2006 - 07:32

    Martha:

    Heey!! en? en? en? hoe is het? hoe ging het? ik zat vanaf zondag al de hele tijd te denken: hm nou zit ze waarschijnlijk al in het vliegtuig.. nou is ze mss al wel aangkomen... en nou ben je warschijnlijk al in het weeshuis.. of iig in je gast gezin..;) maar vertel, ik wil alles weten:P
    kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sacha

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 40524

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 27 April 2013

The Kiwi-experience

07 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Zuid Afrika

10 September 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: