foto's!!!! - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu foto's!!!! - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu

foto's!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sacha

21 November 2006 | Ghana, Kumasi

Heey allemaal,
ja ja al weer erg snel een berichtje van mij.
Gister geprobeerd te stemmen over internet maar de computer had geen java script ondersteuning. Dus een internetcafe gezocht waar dit wel kon zodat ik vandaag als nog kon stemmen. En het is zowaar gelukt, na ook nog allerlei moeilijkheden met de stemcode had ik eigenlijk niet verwacht dat het zou lukken. Maar gelukkig.
Toen ik toch op het internet was dacht ik, misschien werken de foto's hier dan ook wel. En zo waar ook dit werkte.
Jeroen: is die man die met me op de foto staat de priester? Dan was het de priester. Erg grappig dat jullie ook over dit festival te zien kregen. Het is namenlijk elke zes weken en dan precies die waar ik ook heen ben geweest komt ook bij jullie over.
Wendy: Tja dan moet je toch maar meer gaan trainen he :P
Liny en Ben: Dat waren nog steeds de oude foto's maar als je nu kijkt staan er nieuwe.
Vanmorgen Karin, de andere Nederlandse vrijwilliger uitgezwaaid op het busstation. Is toch wel een bepaalde sfeer die daar hangt, echt zo'n plaats waar je afscheid moet nemen. Erg vreemd.
Een paar vrijwilligers hebben de afgelopen 1,5 week rondgereisd, tijdens deze reis is een van hen in het riool gevallen en zat helemaal onder de poep. Na een douche met antibacteriespul rook ze als tien ziekenhuizen samen. Maar iedereen, ook zij kan er erg om laggen. Nou hopen dat ik goed genoeg uitkijk en niet in het riool val. Claire was ook aan het reizen, en was dus vorige week alleen in het gezin, ergens wel lekker, maar ook wel weer leuk dat ze weer terug is. Ja aan het begin konden we het niet heel goed vinden maar het gaat meestal prima nu, op een paar kleine momentjes na zo af en toe maar dat zal je altijd hebben.
Nou dan zou ik jullie nu met rust laten zodat jullie de foto's kunnen bekijken. Vrees dat ik de volgende keren dan ook hier moet komen om jullie foto's te geven.
Groetjes Sacha

• 21 November 2006 - 16:18

Noes:

LEUK LEUK om de foto's nu toch te kunnen zien!!!!!!!!

liefs
    noes

• 22 November 2006 - 04:03

Veerle:

LIJP! k hou wel van foto's:p
    liefs

• 22 November 2006 - 08:25

Liny & Ben:

Lieve Sacha: bedankt voor de prachtige foto's. Vooral die van het strand - en dan bedoelen we natuurlijk niet de varkens...! Aandoenlijk ook het handje op je schouder - heerlijk toch !Zo te zien gaat het je goed en geniet je er van. Heel veel liefs en groetjes van ons beiden.

• 22 November 2006 - 08:34

Karin:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjj:D hahaha!

• 22 November 2006 - 11:05

Jade:

echt zuperlijp al die foto's:D
    xx

• 22 November 2006 - 19:57

Suzan:

haha leuke foto's!!!

• 23 November 2006 - 15:40

Carmen:

heey meiz
    echt leuk om zo die foto's te zien!
    kuzjuh

• 23 November 2006 - 21:31

Marja:

Leuke foto's.
    Ben even vergeten waar jullie naar toe gingen in de bus, maar er was genoeg plek zo te zien. Of moesten jullie toen nog anderhalf uur wachten voor vertrek??
    Jammer van die snoepjes. Heb je al een boodschappenlijstje naar Hengelo gemailed? Drop en hagelslag ofzo. Vooral kroketten worden door nederlanders in het buitenland gemist stond laatst in de krant. Maar die mogen vast niet (meer) mee in de handbagage.
    Anne wil wel een knuffel afstaan voor je kinderen. Laat maar weten of je iets kunt gebruiken.
    groeten van Theo, Huib en Anne. Marja