ghana @ 50 - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu ghana @ 50 - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Sacha Dalen - WaarBenJij.nu

ghana @ 50

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sacha

07 Maart 2007 | Ghana, Tamale

Heey allemaal,
even een kort berichtje van mij, had niet helemaal gepland om nu op internet te gaan dus heb mn foto's niet bij me.
Gister was het de 50ste verjaardag van Ghana. Dus groot feest. Heb met de school gemarcheerd. Zou eerst in het uniform van mn zusje gaan maar de leraren waren het daar toch niet helemaal mee eens. Dus uiteindelijk toch maar als leraar in mn gewone kleren in plaats van in een mooi zuurstokroze met witte jurkje. We schijnen het goed gedaan te hebben of wel de primary of wel de JSS is eerste geworden. Ben alleen niet bij de bekendmaking geweest omdat mn zusje daar niet toe gestaan was en dan dus moest wachten
Nu even een met mn zusje en een van de leraren op stap in bolga vandaar dat ik onverwacht in het internetcafe belande. De reden, geen idee.
Ben zaterdag met mn zusje naar Tongo geweest waar ook een shrine was, een blaads waar ze offeren. Dit was in een soort van grot en als je daar in wilde moest je topless zijn. Vond vooral mn zusje toch wel enigszinds vreemd.
Verder gaat het met mn voet wel weer een stuk beter maar is nog niet over, het bovenstelaagje vel heeft geen zin om er op te komen.
Verder bevalt het me allemaal nog steeds prima hier, van het weekend met alle vrijwilligers fungames in Tamale.
Volgende keer meer want mn zusje zit nu naast me dus zal wel weer even wat in het engels gaan zoeken.
Kus Mbo

  • 07 Maart 2007 - 11:13

    Veerle:

    jaja.. t eerste berichtje! Gefeliciteerd met de 50ste verjaardag van Ghana dan maar;) Jammer van dat uniform, had je wel in zuurstokroze willen zien!
    Liefs, Veerle

  • 07 Maart 2007 - 11:29

    Jeroen:

    Dat zusje heeft maar een goede grote zus gevonden:-)

  • 07 Maart 2007 - 11:58

    Carmen:

    heey sas! ik hoop dat ook snel het bovenste vel op je voet komt:S lijkt me heel erg vervelend.
    ik had je wel graag in dat uniform willen zien.
    nog veel plezier
    kuz

  • 07 Maart 2007 - 12:33

    Martha:

    Leuk dat je zusje ook een berichtje schreef. Zo te lezen wil je ze je ook nog niet kwijt. gezellig hoor! Hoe oud is ze eigenlijk? Debbie moest op school een opstel schrijven dat begon met:als ik een verre reis mocht maken... en dat ging zo verder:.. ging ik naar Ghana, mijn nicht opzoeken en daar helpen. Toch leuk he? We hebben het veel over je en lezen je berichten hier hardop voor.Toen we gisteren hoorden over het feest in Ghana zaten Debbie en Joran met hun neus voor het jeugdjournaal om te kijken of er iets van Ghana op kwam(maar helaas). Leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven van je belevenissen.
    groetjes van Jan, Martha,Debbie,Joran

  • 08 Maart 2007 - 08:20

    Karin:

    hey sacha! wat leuk dat je moest marcheren! het staat hier overal in de krant dat ghana 50 is geworden haha! echt lollig om te lezen! alleen de bevolking is nogal boos omdat het feest 20 miljoen dollar heeft gekost oid.. leuk om laatst een sms van je te krijgen! nou ik moet zo examen doen in injecteren dus idd mij studie is weer begonnen en dus ik moet er weer vandoor! daag!!! liefs karin ya ghana

  • 08 Maart 2007 - 22:17

    Wendy:

    heey sas!
    blij dat het allemaal nog steeds prima bevalt! balen van je voet..dat ie nog niet helemaal beter is bedoelk. morgen (vrijdag) hebben we dropping met EZC. ik hoop dat het niet regent en dat het gezellig wordt. maar dat lukt vast wel. Alleen komt Marlene ook:S...we zien wel:P
    maar goed....helemaal niet interessant natuurlijk:P.....ik ga slapen tis nogal laat....
    kuss....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sacha

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 40499

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 27 April 2013

The Kiwi-experience

07 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Zuid Afrika

10 September 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: